AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Správa modulu Majetek & Obchod
Návod a doporučení k modulu správy majetku
Co se pro modul nastavuje
Modul nevytváří žádný přístup k záznamům nebo funkcím přímo z hlavního pracovního stolu. Vše je schováno do oblastí, a ty je třeba nastavit. Konkrétně:
Oblast majetku
V oblasti majetku je přístup k evidenci kategorií a produktů.
Obecně je možné s majetkem – tedy aktivy – pracovat ve všech business oblastech i v projektech, ale pouze v této vybrané oblasti je možné nastavovat produktové kategorie.
Oblast analýzy
Oblast, ve které se spravují analytické informace a dokumentace o firmě – procesy, cíle apod. Jde dílem o strategicky citlivé informace, dílem o firemní know-how, které by se mělo soustředit do této oblasti.
Obchodní oblasti
Obchodní oblasti umožňují pracovat s nabídkami, objednávkami a ceníky.
Obchodních oblastí může být nastaven libovolný počet. Je tedy možné nastavit např. jinou oblast pro vnitřní trh a jinou pro export, nebo oblasti pro retail a korporát – záleží na tom, jak obchod členíte.
Díky rozdělení do oblastí můžete zajistit, že obchodníci jedné oblasti nevidí nabídky a data z jiných oblastí. Pokud má např. vedoucí obchodu vidět všechno, stačí mu nastavit práva do všech obchodních oblastí.
Nastavení vaší firmy
V nastavení modulu třeba zadat údaje o vaší firmě. V rámci položky vybíráte firmu z libovolného adresáře – všechy údaje o vaší firmě (název, adresa, IČO a další) je tedy třeba nastavit pro firmu v adresáři, kterou následně přiřadíte v nastavení modulu.
Alternativní nabídkové firmy
Systém umožňuje, abyste nabídky předkládali pod hlavičkou různých firem. Pokud toho chcete využít, nastavte kromě primární firmy i alternativní firmy do příslušného pole. To vám umožní v nabídkách (i v přijatých zakázkách) vybrat, která firma je předkladatelem nabídky resp. dodavatelem.
Kdy využijete alternativní firmy:
Více možných předkladatelů se hodí např.:
- Z jednoho místa vytváříte nabídky za více firem – např. centrála připravuje nabídky pro celý svět, ale nabídka je podávána jménem dceřinné společnosti v dané zemi
- Systém využijete ve středisku sdílených služeb – můžete tak na jednom místě spravovat katalogy a produkty a využívat systém všemi pobočkami
- Provozujete více e-shopů se zaměřením na určité produkty; všechny patří jedné firmě, ale nabídky může podávat jménem e-shopu (s následným uvedením skutečného jména firmy).
Hodí se vědět
Závislost na modulu finance
Některé finanční části modulu využívají modul finance, proto uživatelé, které pracují s cenami u produktů a ceníky musí mít i právo pro modulu finance. Bez tohoto práva nemohou pracovat s DPH.