AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Administrace modulu Řízení úkolů
Pro správné fungování a dostupnost funkcí systému je nutné nastavení, kde s jednotlivými funkcemi pracuje.
- Kde se provádí správa modulu
- Nastavení oblastí
- Oblast diskuze
- Oblasti správy lokalit
- Zákaznický helpdesk
- Interní helpdesk
- Hodí se vědět
Kde se provádí správa modulu
Nastavení modulu je dostupné z hlavního pracovního stolu, nabídka menu Administrace > Nastavení > záložka: TSK: Systém řízení.
Nastavení oblastí
Jednotlivé funkce modulu jsou dostupné v oblastech, které jsou pro to vybrány. Současně jsou oblasti potřebné pro automatické zpracování. Je proto důležité nastavit oblasti pro všechny funkce, které využíváte
Oblast Skladiště
Oblast je potřebná v případě, že mažete jinou oblast nebo projekt. Pokud oblast obsahuje záznamy, které nesmí být odstraněny, ale současně by neměly blokovat samotné odstranění oblasti, jsou přesunuty do oblasti Skladiště
Jaké záznamy se přesouvají do skladiště
Především výkazy práce, které ještě nejsou uzavřeny a přeneseny do personalistiky (výkaz pracovní doby).
Oblast diskuze
V oblasti diskuze jsou spravovány diskuze, které probíhají na úrovni celé organizace. Když na hlavním pracovním stole (v přihrádce Diskuze založí pracovník novou diskuzi, je zařazena v této oblasti)
Řízení práv k oblasti Diskuze můžete řídit, kdo má přístup k obecným diskuzím. Diskuze mohou probíhat i uzavřené v projektech nebo business oblastech – k těmto diskuzím mají vždy přístup ti, kdo jsou členy projektu nebo oddělení.
Oblasti správy lokalit
V rámci této oblasti jsou dostupné funkce pro evidenci budov, místností a obecně jakýchkoli lokalit. Lokality jsou typicky i v této oblasti zařazeny (i když to není nutné).
Zákaznický helpdesk
Oblast pro péči o zákazníky. Hlášené problémy zákazníků jsou standardně vytvářeny a spravovány v této oblasti. Více viz nastavení helpdesku pro zákaznickou skupinu.
V rámci oblasti jsou dostupné funkce správy SLA kontraktů.
Interní helpdesk
Analogicky se zákaznickým helpdeskem, požadavky a problémy vytvářené interními pracovníky jsou spravovány v této oblasti.
Pracovníci standardně mohou vytvářen záznamy problémů v každé oblasti. Pokud ale nahlásí problém, který je řešen v rámci helpdesk oddělení, jsou tyto problémy spravovány zde.
Do oblasti potřebují přístup pracovníci interního helpdesku. Ostatní pracovníci mají přístup k problémům, které nahlásili, v rámci pracovní plochy zaměstnance.
Hodí se vědět
Pro správné chování systému a ochranu dat jsou velmi důležitá i další nastavení
- Přístupová práva k datům jednotlivých business oblastí a projektů se řídí pro každou oblast a projekt
- Před správou přístupů je třeba nastavit skupiny pracovníků.
- Samostatnou administraci mají i další business moduly – CRM, Správa majetku i další.