AyMINE

Moduly

Řízení úkolů, projektů a kvality
Kontakty, adresáře, smlouvy
Správa a automatizace webu
Modul Personalistika
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa financí
Metriky a měření

Technické moduly

Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect

Systémové moduly

Framework – systémový základ
Správa systému

Ozvěte, co vás zajímá

Chcete se rovnou zeptat?

Volejte na tel. +420 605 203 938

nebo využijte další kontakty

Systémový dotaz na stav objednávky

AyMINE podporuje možnost získat automaticky stav objednávek klienty

Terminologie

  • Uživatelem se v rámci této kapitoly rozumí organizace/firma, která využívá AyMINE pro automatizaci procesů
  • Klientem se rozumí klient uživatele - firma, které byly zpřístupněny služby API nebo klientského portálu

Dotaz na objednávky

Přesnou adresu pro získání stavu objednávek dostávají zákazníci na základě dohody s uživateli AyMINE.

Struktura API dotazu:

  • Adresa AyMINE nebo jedinečná adresa (pokud je systém veden po doménou uživatele)
  • Jedinečná adresa služby
  • Parametry dotazu
    • ID služby (ID je možné kdykoli změnit v nastavení systému a tak službu zablokovat)
    • ID klienta (Klientovi je ID přidělování jedno pro všechny poskytované služby v nastavení klienta. Změnou nebo zrušením přiděleného ID je možné službu zablokovat/povolit konkrétnímu klientovi)
    • oper - jedna z operací rozhraní
    • enc - kódování odpovědi: plain - prostý text, b64 - kódováno v base64
    • format - formát vrácené odpovědi: xml, js

Četnost dotazů

API nehlídá, jak často je zaslán dotaz, ale hlídá

  • Maximální povolený počet dotazů za hodinu - po překročení bude vracet chybový kód
  • Maximální povolený počet dotazů za den - po překročení bude vracet chybový kód
  • Počet neúspěšných přihlášení z IP adresy - po překročení přestane rozhraní zcela odpovídat a adresa bude blokována

Limity jsou nastavovány individuálně. Obecně platí doporučení, nevolat rozehraní častěji než 1 x 2 minuty.

Funkce stav objednávek (Order STatus) (oper=ost)

Vracené stavy objednávek:

  • CE - (Customer / Error) - Objednávka vyžaduje dokončení / opravu prostřednictvím zákaznického portálu. Do doby, než bude zákazníkem na portále opravena a potvrzena, není interně zpracovávána
  • PR - (Prepare) - Objednávka je interně připravována nebo z nějakého důvodu (např. chybějící zboží) nemůže být zařazena do expedice
  • DL - (Delivery) - Objednávka už je doručována
  • CO - (Completed) - Objednávka byla zpracována a zboží doručeno, Objednávka je do tohoto stavu přeřazena po potvrzení, že byla předána koncovému příjemci. V případě převzetí zboží na prodeje je stav změněn po převzetí
  • DE - (Deleted) - Vyřazena ze zpracování

Dle dohody může rozhraní vracet další informace:

  • Zvolený typ dopravy
  • Naplánovaný termín doručení (datum + čas)
  • Stav úhrady