Systémová práva a nastavení modulu CRM

Moduly

Řízení úkolů, projektů a kvality
Kontakty, adresáře, smlouvy
Správa a automatizace webu
Modul Personalistika
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa financí
Metriky a měření

Technické moduly

Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect

Systémové moduly

Framework – systémový základ
Správa systému

Ozvěte, co vás zajímá

Chcete se rovnou zeptat?

Volejte na tel. +420 605 203 938

nebo využijte další kontakty

Systémová práva a nastavení modulu CRM

Přehled systémových oprávnění modulu

Systémová práva

  • crmEverybody - Základní právo musí mít každý, kde má mít možnost s objekty a funkcemi modulu pracovat
  • crmAdmin - Právo administrátora dává možnost vytvářet nové adresáře a spravovat konfiguraci modulu
  • SalesPersonnel - Obchodník má právo pracovat s ceníky a nabídkami. Bez tohoto práva je obojí nedostupné. Pozn.: Objednávky vidí i lidé s právem crmEverybody. Je to tak záměrně, protože objednávky potřebují vidět i ti, kdo je zpracovávají.
  • ContractReader - Právo vidět smlouvy

Práva pro oblast / adresář

Systémová práva se kombinují s právy pro konkrétní oblast nebo adresář. Pokud má pracovník např. právo vidět smlouvy, ale smlouvy jsou uloženy v oblasti, ke které nemá žádná práva, smlouvy vidět nemůže.

O nastavení práv pro oblast se píše zde.

Nastavení v modulu CRM

Nastavení pro adresáře

Adresář sám o sobě nevyžaduje více, než uživatelká správa (popsaná výše). Pro plné využití se ale hodí nastavit si hodnoty uživatelských číselníků - může provádět administrátor v Nastavení systému (viz Nastavení číselníků ). Důležité jsou číselníky:

  • Oslovení
  • Životní cyklus kontaktu pro jednotlivé typy kontatků
  • Typ skupiny kontaktů

Kromě toho je možné využít i další číselníky pro uživatelské typy a příznaky. Pokud byste potřebovali i další hodnoty nebo příznaky, je možné pro ně nová pole – viz přidávání vlastních polí.

Nastavení pro hromadné zprávy

Když budete chtít rozesílat hromadné zprávy, je potřeba napojit emailovou adresu, která slouží procesu marketingu. O nastavení emailu se píše zde.
O nastavení patičky a způsobu, jak může příjemce zprávy odmítnout souhlas, se píše na stránkách o hromadných zprávách a podstránkách.

Nastavení pro správu kontraktů (smluv)

Pro správu kontraktů je důležité především dobré nastavení oblastí, abyste členili uložené smlouvy tak, že se k nim dostanou právě ti, kdo skutečně potřebují.

Ke správě smluv se váže také možnost nastavení vlastních číselníku, které umožňují smlouvu kategorizovat a řídit její workflow:

  • Stavy životního cyklu
  • Uživatelský typ kontraktu / smlouvy
  • Uživatelské příznaky

Doporučení:

  • Zvažte vytvoření archivní oblasti pro starší neaktivní smlouvy. Zajistíte tak, že si ani pracovníci, kteří obecně se smlouvami pracovat mohou, nedozví o starých smlouvách. Zvýšíte tím ochranu cenných informací o dodavatelských vztazích.
  • Častým řešením je také vytvářet podoblasti pro jednotlivé roky – pak je možné definovat práva pro každý rok samostatně. Tento způsob je ale pracnější a hlavně vyžaduje pravidelné kontroly