AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Definice události
Událost je definována v metodice
Popis události
- Jméno vyjadřující, co daná událost zachycuje
- Stručný popis, podrobnější informace. Slouží zejména u nepřevídatelných událostí jako návod pro vyhodnocení, kdy se má událost ručně aktivovat
- typ označují typ: systémová / uživatelská
- spouštěcí podmínka, systémové pole, kterým admínstrátoři definují, za jakých okolností se událost automaticky spouští; pole spravují výhradně správci systému;
- spouštěče vazba na jiné objekty a jejich stav, které mohou spustit událost (typicky dokončení úkolu podle předdefinovaného typu)
-
rozsah platnosti, lze nastavit, že událost nikdy nespouští nic, co je v jiné oblasti, než kde nestala (zahrnuji i podoblasti). Událost je
- buď globální – může spustit činnost v jakékoli oblasti,
- nebo lokální – aktivuje pouze v určité oblasti
- oprávněná role – Pokud je událost nepředvídatelná (a tedy ručně spouštěná), tak role určuje, kdo ji může spustit. Ten, kdo ji spouštní, musí mít právo vidět obsah oblasti, ve které je definice události, jinak by ji neviděl a pustit nemohl.
Poznámky:
- Lokální rozsah platnostni je důležitý např. pro projektové události. Např. událost zastavení projektu jistě nemá zastavit všechny projekty ve společnosti, ale může aktivovat procesy uzavření projektu právě v jednom projektu, kd nastala.
- Lokální jsou typicky události spouštěné jinou činností (úkolem) nebo aktivované ručně; obecně ale může být jako lokální jakákoli událost. Rozdíl je ale v logice zpracování. Zatímco pro události spouštěné vnějším podněterm (čas) je rozsah platnosti dán umístěním události, tak pro události spouštěné jinou činností je rozsahem platnosti oblast, ve které nastala událost, která aktivaci vyvolala. Typicky tedy pokud byla úkolem aktivována činnost, platnost události je v té oblasti, do které patří úkol.
Aktivace události
Aktivací se rozumí, že událost nastane a v systému je aktivována. Aktivace způsobí, že všechny předepsané události, které se na událost vážou, jsou zahájeny.
Kromě posledního typu (nepředvídané) AyMINE události aktivuje automaticky. U posledního typu je nutné, aby někdo zadal že událost nastala. Je proto potřeba, aby někdo měl na starost událost aktivovat.
Událost a výskyt události
Událostí rozumíme situaci, kdy něco nastane. Aby mohl systém událost sledovat a zahájit zpracování události, je třeba, aby byla událost popsána. Proto má AyMINE dva objekty:
- Definici události – předpis, na základě kterého je událost sledována
-
Výskyt události zaznamenání konkrétního okamžiku, kdy událost skutečně nastala.
Např. začátek měsíce má jednu definici, ale každý měsíc nastane nový výskyt této události. V systému tak za rok bude 12 výskytů.
Výskyt vzniká dvěma způsoby:
- Může se jednat o koncovou činnost úkolu Pokud definice úkolu stanovuje, že úkol musí nebo může být ukončen událostí, uživatel událost aktivuje při uzavírání úkolu.
- Uživatel může aktivovat událost v oblasti: Pokud jsou v oblasti definovány nepředovídatelné události, může ji aktivovat ten, kdo na to má oprávnění ručně v seznamu událostí oblasti.
Co je možné s definicí dělat
Událost je možné pouze zablokovat (stav neaktivní) Událost v tomto stavu nic neaktivuje i když nastane.
Odstranění události
Pozor: Pokud odstraníte událost, odstraní se i všechny vazby na související objekty. Opakované vytvoření pak vyžaduje všechny tyto vazby znovu vytvořit.