AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Přehled modulů a typů záznamů
Business záznamy podporované systémem
Výčet obsahuje
- Pouze běžně využívané moduly pro správu organizace.
- Pouze záznamy, které jsou samostatnými obchodními entitami. (Nejsou zde sytémové ani interní typy záznamů)
- Stav k lednu 2025
SYS – Systémový modul
- Datový trezor – Trezor pro uchovávání chráněných dat s možnostní sdílení a kontroly přístupu
- Důvěryhodné zařízení Identifikace důvěryhodného zařízení pro kontrolu přístupu k datům
- Externí zpráva Email, telefon nebo jiná zpráva se subjekty mimo organizaci
- Pravidlo pro zprávu – Pravidlo zpracování externí zprávy
- Uživatel Uživatel systému
TSK – Úkoly a komunikace
TSK – Řízení kvality (metodika / QMS)
- Definice balíku – Definice, jaké informace musí být shromážděny v rámci dokumentace (pro projekt, zakázku i interní činnost)
- Definice projektu / etapy Vzorový postup projektu
- Kvalifikace – Potřebná kvalifikace a kompetence pracovníka odpověného za úkol
- Metodika Metodika / systém řízení kvality
- Pojem je definice speciálních slov či slovních spojení používaných v metodikách
- Povinnost – Povinnost, kterou je třeba při činnostech dodržovat, např. norma
- Realizace procesu – Průběh zpracování procesu
- Směrnice je informace, kde jsou definovány povinnosti dané např. strategií firmy.
- Standardní riziko – Definice projektového nebo oranizačního rizika – vzor pro založení skutečného rizika
- Vzor systémového kroku – Pracovní postup, popis úkolu
- Vzor úkolu Vzor úkolu
- Vzorový plán Vzor plánu nebo jiného dokumentu
- Vzorový protokol Vzor protokolu
TSK – Řízení lidí a organizace
- Akce Obecně libovolná událost na kterou jsou zvaní účastníci
- Záznam aktivity – Dokumentují zpracování úkolů, požadavků či projektů (např. výkaz práce)
- Porada – Porada / jednání vč. obsahu pozvánky, programu a zápisu
- Událost – Slouží k zaznamenání něčeho, co nastalo.
- Pozvánka – Pozvánka na poradu nebo jinou akci pro interního pracovníka nebo externí osobu z adresáře
- Úkol je zadání pro pracovníka nebo skupinu pracovníků
- Osobní úkol – Soukromý úkol
- Zakázka – Příprava a realizace zakázky
- Záznam aktivity Zaznamenaná činnost (doložení, jaká činnost proběhla)
- Rozhodnutí Rozhodnutí společně s hlasováním nebo na základě zápisu z jednání
- Riziko – Projektové nebo organizační riziko
- Protokol – Protokol o zpracování činnosti
- Problém Identifikovaný problém (incident, neshoda) – Kterou je třeba řešit
- Obecný prostor Identifikace prostoru v organizaci
TSK – Projektové řízení
- Projekt – Schránka pro všechna data související s řízením projektu
- Plán – Projektový nebo jiný plán (safety plán, plán kvality, plán řízení rizik atd.)
- Požadavek – Požadavek, který je v projektu požadovanáno splnit
- Projektová role – Projektová role obsazená pracovníkem
- Zadání testu Zadání pro provedení testu – ověření plnění požadavku
- Změna projektu – Dokumentace projektové změny
TSK – Komunikace a sdílení informací a dokumentů
- Business oblast – Spravuje informace, činnosti a další objekty pro určitou ucelenou část agendy firmy
- Balík
- Archivační (konfigurační) balík je archiv sady objektů, které tvoří ucelenou sadu dat a dalších objektů a popisují stav projektu nebo jiné činnosti
- Diskuze je soubor diskusních příspěvků (utříděných do vláken) – K danému tématu
- Informace – Slouží k uložení informací
- SLA kontrakt – Kontrakt definující kvalitu poskytované služby
- Business oblast – Schránka pro seskupení souvisejících obchodních dat – složka pro zprávy, složka pro inforamce jedné agendy, odboru apod.
- Informační prostor Obecný informační prostor pro ukládání dat
- Otevřený prostor Fyzický prostor pro hmotné předměty, místnost nebo jiný prostor (vč. prostor nepatřících firmě)
AM – Správa obchodních dat
Správa produktů a majetku a řízení kvality
- Sklad – Sklad (typ fyzického prostoru), včetně konsignačních a jiných typů skladů
- Produkt – Typ produktu nebo produkt
- Kategorie produktů a aktiv – Kategorie produktu
- Aktivum – Konkrétní aktivum
- Dodavatel produktu Záznamy o dodavateli a kvalitě jeho dodávek
Podpora analytického pohledu na organizaci
- Analytická dok. – Dokumentace procesů, služeb, aktiv a jiných entit, které tvoří firemní prostředí
- Data měření kvality – Dokumentace o měření kvality konkrétního produktu nebo prostoru
- Funkčnost Funkce produktu
- Operační mód Operační režim produktu
- Vlastnost Vlastnost produktu
- Znak kvality Obecný znak kvality produktu
Data obchodní činnosi
- Ceník Ceník produktů
- Obchodní nabídka Obchodní nabídka
- Přijatá objednávka Zákaznická objednávka (na dodávku)
CRM – Podpora komunikace a řízení zákaznických vztahů
- Adresář Adresář kontaktů na externí subjekty
- Človek – Kontakt na fyzickou osobu
- Firma – Kontakt na firmu
- Kontrakt – Smlouva nebo podobný dokument upravující vztahy s externími subjekty
- Předloha zprávy Vzor zprávy externí komunikace (typicky vzorový email)
- Skupina subjektů – Skupina kontaktů z adresáře
- Divize / oddělení – Dokumentace divize nebo jiné organizační struktury externí firmy
HR – Podpora interní správy pracovníků
- Pracovník Zaměstnanec, dohodář nebo jiný externí pracovník zařezený do interních organizačních struktur
- Uchazeč o místo Externí osoba, se kterým se jedná o zaměstnání nebo spolupráci
- Hodnocení Interní hodnocení pracovníka
- Oddělení Oddělení vlastní firmy – prvek organizační struktury
- Pracovní pozice – Pracovní pozice v některém z oddělení
- Pracovní smlouva – Pracovní smlouva s pracovníkem
- Vyúčtování prac. doby Zaznamenané vyúčtování pracovní doby
FI – Podpora správy financí
- Bankovní účet Bankovní účet
- Hospodářský rok Hospodářský rok – základní jednotka členění účetnictví
- Rozpočet Rozpočet některé části činností organizace (projektu, zakázky, oblasti apod.)
- Rozpočtová položka – Položka rozpočtu
- Účtovaný případ Účetní případ
WEB – Podpora správy webového obsahu (CMS)
Správa webového obsahu
- Portál – Webový portál
- Web stránka – Webová stránka
- Block stránky Blok web stránky
- Sekce portálu – Sekce web portálu
- Šablona stránky Vzor webové stránky
- Vyhodnocení skriptu – Skript, který je prováděn za účelem vytvoření obsahu webové stránky
Integrace a komunikace s externími weby a web službami
- Nastavení web služby – Konfigurace rozhraní pro výměnu dat s externím systémem
- Web služba – Konkrétní služba poskytující nebo sbírající data z externího systému
CCE – Modul církev
- Nedělní shromáždění – Sborové shromáždění (typ akce)
BSC – Modul hodnocení a evaluace
- Data metriky – Sebraná nebo kumulativní data konkrétní metriky
- Metrika – Definovaná metrika hodnocení určitých činností, pracovníků, události nebo dat