AyMINE

Moduly

Řízení úkolů, projektů a kvality
Kontakty, adresáře, smlouvy
Správa a automatizace webu
Modul Personalistika
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa financí
Metriky a měření

Technické moduly

Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect

Systémové moduly

Framework – systémový základ
Správa systému

Ozvěte, co vás zajímá

Chcete se rovnou zeptat?

Volejte na tel. +420 605 203 938

nebo využijte další kontakty

Přehled modulů a typů záznamů

Business záznamy podporované systémem

Výčet obsahuje

  • Pouze běžně využívané moduly pro správu organizace.
  • Pouze záznamy, které jsou samostatnými obchodními entitami. (Nejsou zde sytémové ani interní typy záznamů)
  • Stav k lednu 2025

SYS – Systémový modul

TSK – Úkoly a komunikace

TSK – Řízení kvality (metodika / QMS)

TSK – Řízení lidí a organizace

  • Akce Obecně libovolná událost na kterou jsou zvaní účastníci
  • Záznam aktivity – Dokumentují zpracování úkolů, požadavků či projektů (např. výkaz práce)
  • Porada – Porada / jednání vč. obsahu pozvánky, programu a zápisu
  • Událost – Slouží k zaznamenání něčeho, co nastalo.
  • Pozvánka – Pozvánka na poradu nebo jinou akci pro interního pracovníka nebo externí osobu z adresáře
  • Úkol je zadání pro pracovníka nebo skupinu pracovníků
  • Osobní úkol – Soukromý úkol
  • Zakázka – Příprava a realizace zakázky
  • Záznam aktivity Zaznamenaná činnost (doložení, jaká činnost proběhla)
  • Rozhodnutí Rozhodnutí společně s hlasováním nebo na základě zápisu z jednání
  • Riziko – Projektové nebo organizační riziko
  • Protokol – Protokol o zpracování činnosti
  • Problém Identifikovaný problém (incident, neshoda) – Kterou je třeba řešit
  • Obecný prostor Identifikace prostoru v organizaci

TSK – Projektové řízení

  • Projekt – Schránka pro všechna data související s řízením projektu
  • Plán – Projektový nebo jiný plán (safety plán, plán kvality, plán řízení rizik atd.)
  • Požadavek – Požadavek, který je v projektu požadovanáno splnit
  • Projektová role – Projektová role obsazená pracovníkem
  • Zadání testu Zadání pro provedení testu – ověření plnění požadavku
  • Změna projektu – Dokumentace projektové změny

TSK – Komunikace a sdílení informací a dokumentů

  • Business oblast – Spravuje informace, činnosti a další objekty pro určitou ucelenou část agendy firmy
  • Balík
  • Archivační (konfigurační) balík je archiv sady objektů, které tvoří ucelenou sadu dat a dalších objektů a popisují stav projektu nebo jiné činnosti
  • Diskuze je soubor diskusních příspěvků (utříděných do vláken) – K danému tématu
  • Informace – Slouží k uložení informací
  • SLA kontrakt – Kontrakt definující kvalitu poskytované služby
  • Business oblast – Schránka pro seskupení souvisejících obchodních dat – složka pro zprávy, složka pro inforamce jedné agendy, odboru apod.
  • Informační prostor Obecný informační prostor pro ukládání dat
  • Otevřený prostor Fyzický prostor pro hmotné předměty, místnost nebo jiný prostor (vč. prostor nepatřících firmě)

AM – Správa obchodních dat

Správa produktů a majetku a řízení kvality

Podpora analytického pohledu na organizaci

Data obchodní činnosi

CRM – Podpora komunikace a řízení zákaznických vztahů

HR – Podpora interní správy pracovníků

FI – Podpora správy financí

WEB – Podpora správy webového obsahu (CMS)

Správa webového obsahu

Integrace a komunikace s externími weby a web službami

  • Nastavení web služby – Konfigurace rozhraní pro výměnu dat s externím systémem
  • Web služba – Konkrétní služba poskytující nebo sbírající data z externího systému

CCE – Modul církev

BSC – Modul hodnocení a evaluace

  • Data metriky – Sebraná nebo kumulativní data konkrétní metriky
  • Metrika – Definovaná metrika hodnocení určitých činností, pracovníků, události nebo dat