AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Analýza selhání pro jednotlivou vlastnost součástky či procesu
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Systémový dotaz na stav objednávky
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Přehled modulů a typů záznamů
Business záznamy podporované systémem
Výčet obsahuje
- Pouze běžně využívané moduly pro správu organizace.
- Pouze záznamy, které jsou samostatnými obchodními entitami. (Nejsou zde sytémové ani interní typy záznamů)
- Stav k lednu 2025
SYS – Systémový modul
Datový trezor – Trezor pro uchovávání chráněných dat s možnostní sdílení a kontroly přístupu
Důvěryhodné zařízení Identifikace důvěryhodného zařízení pro kontrolu přístupu k datům
Externí zpráva Email, telefon nebo jiná zpráva se subjekty mimo organizaci
Pravidlo pro zprávu – Pravidlo zpracování externí zprávy
Uživatel Uživatel systému
TSK – Úkoly a komunikace
TSK – Řízení kvality (metodika / QMS)
Definice balíku – Definice, jaké informace musí být shromážděny v rámci dokumentace (pro projekt, zakázku i interní činnost)
Definice projektu / etapy Vzorový postup projektu
Kvalifikace – Potřebná kvalifikace a kompetence pracovníka odpověného za úkol
Metodika Metodika / systém řízení kvality
Pojem je definice speciálních slov či slovních spojení používaných v metodikách
Povinnost – Povinnost, kterou je třeba při činnostech dodržovat, např. norma
Realizace procesu – Průběh zpracování procesu
Směrnice je informace, kde jsou definovány povinnosti dané např. strategií firmy.
Standardní riziko – Definice projektového nebo oranizačního rizika – vzor pro založení skutečného rizika
Vzor systémového kroku – Pracovní postup, popis úkolu
Vzor úkolu Vzor úkolu
Vzorový plán Vzor plánu nebo jiného dokumentu
Vzorový protokol Vzor protokolu
TSK – Řízení lidí a organizace
Akce Obecně libovolná událost na kterou jsou zvaní účastníci
Záznam aktivity – Dokumentují zpracování úkolů, požadavků či projektů (např. výkaz práce)
Porada – Porada / jednání vč. obsahu pozvánky, programu a zápisu
Událost – Slouží k zaznamenání něčeho, co nastalo.
Pozvánka – Pozvánka na poradu nebo jinou akci pro interního pracovníka nebo externí osobu z adresáře
Úkol je zadání pro pracovníka nebo skupinu pracovníků
Osobní úkol – Soukromý úkol
Zakázka – Příprava a realizace zakázky
Záznam aktivity Zaznamenaná činnost (doložení, jaká činnost proběhla)
Rozhodnutí Rozhodnutí společně s hlasováním nebo na základě zápisu z jednání
Riziko – Projektové nebo organizační riziko
Protokol – Protokol o zpracování činnosti
Problém Identifikovaný problém (incident, neshoda) – Kterou je třeba řešit
Obecný prostor Identifikace prostoru v organizaci
TSK – Projektové řízení
Projekt – Schránka pro všechna data související s řízením projektu
Plán – Projektový nebo jiný plán (safety plán, plán kvality, plán řízení rizik atd.)
Požadavek – Požadavek, který je v projektu požadovanáno splnit
Projektová role – Projektová role obsazená pracovníkem
Zadání testu Zadání pro provedení testu – ověření plnění požadavku
Změna projektu – Dokumentace projektové změny
TSK – Komunikace a sdílení informací a dokumentů
Business oblast – Spravuje informace, činnosti a další objekty pro určitou ucelenou část agendy firmy
Balík
Archivační (konfigurační) balík je archiv sady objektů, které tvoří ucelenou sadu dat a dalších objektů a popisují stav projektu nebo jiné činnosti
Diskuze je soubor diskusních příspěvků (utříděných do vláken) – K danému tématu
Informace – Slouží k uložení informací
SLA kontrakt – Kontrakt definující kvalitu poskytované služby
Business oblast – Schránka pro seskupení souvisejících obchodních dat – složka pro zprávy, složka pro inforamce jedné agendy, odboru apod.
Informační prostor Obecný informační prostor pro ukládání dat
Otevřený prostor Fyzický prostor pro hmotné předměty, místnost nebo jiný prostor (vč. prostor nepatřících firmě)
AM – Správa obchodních dat
Správa produktů a majetku a řízení kvality
Sklad – Sklad (typ fyzického prostoru), včetně konsignačních a jiných typů skladů
Produkt – Typ produktu nebo produkt
Kategorie produktů a aktiv – Kategorie produktu
Aktivum – Konkrétní aktivum
Dodavatel produktu Záznamy o dodavateli a kvalitě jeho dodávek
Podpora analytického pohledu na organizaci
Analytická dok. – Dokumentace procesů, služeb, aktiv a jiných entit, které tvoří firemní prostředí
Data měření kvality – Dokumentace o měření kvality konkrétního produktu nebo prostoru
Funkčnost Funkce produktu
Operační mód Operační režim produktu
Vlastnost Vlastnost produktu
Znak kvality Obecný znak kvality produktu
Data obchodní činnosi
Ceník Ceník produktů
Obchodní nabídka Obchodní nabídka
Přijatá objednávka Zákaznická objednávka (na dodávku)
CRM – Podpora komunikace a řízení zákaznických vztahů
Adresář Adresář kontaktů na externí subjekty
Človek – Kontakt na fyzickou osobu
Firma – Kontakt na firmu
Kontrakt – Smlouva nebo podobný dokument upravující vztahy s externími subjekty
Předloha zprávy Vzor zprávy externí komunikace (typicky vzorový email)
Skupina subjektů – Skupina kontaktů z adresáře
Divize / oddělení – Dokumentace divize nebo jiné organizační struktury externí firmy
HR – Podpora interní správy pracovníků
Pracovník Zaměstnanec, dohodář nebo jiný externí pracovník zařezený do interních organizačních struktur
Uchazeč o místo Externí osoba, se kterým se jedná o zaměstnání nebo spolupráci
Hodnocení Interní hodnocení pracovníka
Oddělení Oddělení vlastní firmy – prvek organizační struktury
Pracovní pozice – Pracovní pozice v některém z oddělení
Pracovní smlouva – Pracovní smlouva s pracovníkem
Vyúčtování prac. doby Zaznamenané vyúčtování pracovní doby
FI – Podpora správy financí
Bankovní účet Bankovní účet
Hospodářský rok Hospodářský rok – základní jednotka členění účetnictví
Rozpočet Rozpočet některé části činností organizace (projektu, zakázky, oblasti apod.)
Rozpočtová položka – Položka rozpočtu
Účtovaný případ Účetní případ
WEB – Podpora správy webového obsahu (CMS)
Správa webového obsahu
Portál – Webový portál
Web stránka – Webová stránka
Block stránky Blok web stránky
Sekce portálu – Sekce web portálu
Šablona stránky Vzor webové stránky
Vyhodnocení skriptu – Skript, který je prováděn za účelem vytvoření obsahu webové stránky
Integrace a komunikace s externími weby a web službami
Nastavení web služby – Konfigurace rozhraní pro výměnu dat s externím systémem
Web služba – Konkrétní služba poskytující nebo sbírající data z externího systému
CCE – Modul církev
Nedělní shromáždění – Sborové shromáždění (typ akce)
BSC – Modul hodnocení a evaluace
Data metriky – Sebraná nebo kumulativní data konkrétní metriky
Metrika – Definovaná metrika hodnocení určitých činností, pracovníků, události nebo dat