AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Uživatelská práva frameworku
Základním nástrojem řízení práv jsou uživatelská práva organizovaná po modulech a přidělovaná prostřednictvím systémových skupin. Stránka obsahuje přehled práv, která definuje systémový modul frm.
- frmEverybody
- frmPowerUser
- frmFulltext
- frmDeveloper
- frmAdmin
- frmObject:print
- frmObject:export
- frmSettingsVisitor
Žádné právo modulu nevytváří oprávnění pro přístup uživatelským datům.
frmEverybody
Základní právo pro každého uživatele. Bez tohoto práva není možné zobrazit téměř nic. Fakticky právo potvrzuje řádně přihlášeného uživatele.
frmPowerUser
Právo pro výkonné uživatele. Na toto právo jsou vázány funkcionality, které by měly být dostupné pouze zkušenějším uživatelům. Např. opravňuje provádět hromadné úpravy dat.
Na právo jsou standardně vázány funkce, které umožňují jednak hromadné změny, jednak změny, které překračují hranice nastavených procesů - např. ukončit zpracování požadavku, i když by podle procesu měl řádné doběhnout přes schvalování k zamítnutí.
Právo by měli mít pracovníci, kteří si dobře uvědomují důsledky činností, které provádějí. Jde ale o právo, které pomáhá, aby bylo možné snadno zohlednit změny, které nastaly, i když nespadaly do běžných procesů, typicky:
- Rozhodnutí vedení jednat v rozporu z obvyklými postupy
- Rozhodnutí zákazníka, kterým mění své dřívější rozhodnutí
frmFulltext
Právo používat fulltextové vyhledávání v celém systému. Držitel tohoto práva má k dispozici možnost spustit fulltextové prohledávání všech dat v systému i všech uložených souborů.
Právo je dává velké možnosti dohledat v systému informace. I když při prohledávání jsou stále kontrolována přístupová práva k jednotlivým záznamům, takže se uživatel nemůže dostat k záznamům, ke kterým by jinak neměl přístup, přesto jde o možnost cíleně prohledávat velké množství dat. Právo by proto měli mít pouze uživatelé, kteří ho k práci potřebují.
Právo nijak neomezuje fulltextové vyhledávání v rámci běžné práci - např. fulltextové hledání v adresáři podle jména, příjmení, telefonu a emailu a dalších dat není nijak omezeno.
frmDeveloper
Právo pro vývojáře poskytuje oprávnění sledovat v systému logy a průběh zpracování operací. Právo neumožňuje nahlížet na uživatelská data
V rámci aplikace má developer možnost vidět interní ID zobrazovaných objektů a podrobné ladicí hlášky.
frmAdmin
Právo pro nastavováno systémových oprávnění a zařazování systémových práv do skupin
frmObject:print
Držitel tohoto práva má globálně oprávnění tisknout. Uživatelé, kteří toto právo nemají, nejsou nijak omezeni v práci, ale systém jim nedovolí tisknout z aplikace ani generovat PDF reporty, které nejsou přímo spojeny s průběhem některého procesu.
Pro ilustraci: Když toto právo uživatel nemá, může vygenerovat zápis z porady, ale nemůže z adresáře vytisknout kontakty na všechny klienty.
Upozornění: Omezení tímto právem nezbrání vykopírovat konkrétní údaje (ctrl-c) nebo provést screenshot obrazovky (tomu aplikace nemohou zabránit). Data jsou ale zobrazována tak, že získání ucelených seznamů dat tímto způsobem bude velmi pracné.
frmObject:export
Právo exportovat data v datovém formátu poskytuje silnější možnosti, jak data ze systému získat. Omezuje funkce, které umožní kompletní exporty (např. export celé metodiky - sady objektů). Právo mají standardně pouze zkušení pracovníci podílející se na rozvoji systému ve firmě, protože pro běžnou práci nemá užitek.
frmSettingsVisitor
„Auditorské“ právo dává možnost revidovat nastavení systému bez práva do něj zasahovat. Právo umožňuje auditovat nastavení systému, zejména přístupová práva a oprávnění uživatelů pracovníkům, kteří mají na starost bezpečnost.