AyMINE

Moduly

Řízení úkolů, projektů a kvality
Kontakty, adresáře, smlouvy
Správa a automatizace webu
Modul Personalistika
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa financí
Metriky a měření

Technické moduly

Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect

Systémové moduly

Framework – systémový základ
Správa systému

Ozvěte, co vás zajímá

Chcete se rovnou zeptat?

Volejte na tel. +420 605 203 938

nebo využijte další kontakty

Přehled pracovníka

Přehled pracovníka je přístup každého pracovníka k důležitým informacím o něm samotném

Co poskytuje přehled pracovníka

Přehled pracovníka poskytuje komplexní ale současné jednoduchý přehled o všem, co pracovník potřebuje vědět o sobě samém, a věcí, které se týkají přímo jeho.

Přehled pracovníka je rozšiřitelný a každá organizace jej může doplnit o další informace, služby a žádosti podle potřeby.

Osobní složka

V rámci náhledu do osobní složky pracovník vidí

  • Údaje o svých pracovních smlouvách
  • Veškeré dokumenty, které se k pracovním smlouvám vážou (např. doklady o vzdělání, o dětech apod.)
  • Dokumenty, které organizace vystavila jemu (potvrzení o příjmech, výplatní pásku apod.)
  • Hodnocení pracovníka (část poskytnutá pracovníkovi)

Rozsah dokumentaci závisí i na integraci AyMINE s dalšími systémy.

Komunikace s personálním oddělením

Osobní složka slouží i pro komunikaci s personálním oddělením. Přímo z ní je možné poslat personálnímu oddělení žádost, nebo dotaz a vyřídit agendu, která se pracovníka týká:

  • Žádost o dovolenou
  • Zkontrolovat výkazy pracovní doby
  • Ohlásit sick-days nebo jiný problém
  • Nahlásit a vykázat služební cestu

Výkazy práce

Přehled pracovníka slouží i pro vlastní kontrolu pracovníkem. Má možnost rychle zkontrolovat své výkazy práce a pracovní doby rok dozadu. Kdykoli tak má přehled, jak na tom v rámci měsíce je a případně včas řešit nesrovnalosti.

Rozpis služeb

Rozpis služeb pracovník vidí v kalendáři, který je samostatně a je možné si ho z pracovní plochy pracovníka otevřít.

Možnost kontroly pracovní plochy pracovníka

Pracovní plochu zaměstnance může kromě pracovníka otevřít i personalista a jeho liniový vedoucí. Zatímco personalista vidí všechny údaje stejně, jako pracovník a může tak s ním snadno projít, co tam má, vedoucí pracovník nemá přístup k dokumentům z osobní složky a pracovní smlouvy.

Liniovému vedoucímu náhled slouží zejména k přehledu o pracovnících, o které se stará.