AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Analýza selhání pro jednotlivou vlastnost součástky či procesu
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Upozornění - příklad použití
Příklad ukazuje, jak by měla ve firmě probíhat efektivní komunikace.
Každý ve firmě by měl mít možnost navrhnout změnu, zlepšení, nebo upozornit na problém. S tím se ale rychle vynoří otázky
- Jak to udělat?
- Nebudou se mi smát?
- Je návrh problém nebo změna? Jak jsou vlastně věci správně?
Často právě nejistota je důvodem, proč lidé na problém dlouho neupozorní, i když o něm ví. Nebo nenavrhnou změnu, protože si říkají, že už to určitě někdo vymyslel.
Přesně k tomu, aby lidé mohli snadno upozornit, se hodí dostupný model organizace a hlavně organizace. Čím větší počet lidí ve firmě bude vědět, kam se např. na produkty podívat, tím více jich může upozornit, co by se hodilo změnit. Není na to potřeba žádný sofistikovaný nástroj.
Krok 1: Mám nápad
- Výborně! Sem s ním. V informacích o firmě si otevřete model firmy a přehled produktů
- Vyberte produkt, ke kterému máte nápad. Nemusí to být jen produkt, ale třeba výrobní proces, nebo i nakupovaný výrobek
- Otevřete si detail - téměř jistě s ním nemůžete nic udělat, to je v pořádku. Ale můžete od něj poslat vlastníkovi upozornění se svým nápadem.
Krok 2: Dostal jsem od kolegy nápad
- Nápad v upozornění se určitě neztratí. Máte to ho na hlavním pracovním stole, takže ho uvidíte hned po otevření AyMINE. A pokud s ním zrovna nepracujete denně (to je škoda), přijde vám do mailu i s odkazem.
Z upozornění si můžete rovnou otevřít detail produktu nebo jiného záznamu, kterého se týká.
Když se zamyslíte nad upozorněním, které přišlo:
- Určitě odpovězte tomu, kdo vám upozornění poslal. On sice vidí, že už jste zprávu přečetli, ale odpovědět je slušnost.
- Sami - protože jde o váš produkt - nejlépe víte, jestli je upozornění ukazuje na problém, nebo stojí za to poznamenat nápad do požadavku a zpracovat v projektu. Nebo jenom vysvětlit adresátovi, že jsou věci jinak, než si myslel.
- Problém i požadavek založíte snadno přímo z pracovního stolu. Na upozornění použijete tlačítko stopy a vyberete, co založit. Nově vzniklý problém nebo požadavek bude automaticky napojen na produkt, kterého se týká.
Proč používat upozornění
Když má někdo nápad, tak to ještě neznamená, že ví správně, zda jde o chybu, smysluplnou změnu, nebo jsou rozumné důvody, proč jsou věci tak, jak jsou. Je úkolem vlastníka produktu, aby rozhodl, jak k nápadu přistoupit. Proto ten, kdo má nápad, pošle upozornění, ale nezakládá rovnou např. problém. Problém by jednak spadl do statistik, takže by mohl někomu vadit, ale hlavně je zrušení problémů pracnější - je třeba uvést důvod a pravděpodobně se dostane i na kontrolu při interním auditu.
Na rozdíl od emailu nápad nezapadne. U produktu je vidět a vidí ho např. i vedoucí, který se může ptát, proč nápad nebyl zpracován. Když totéž pošlete do emailu, můžete to skončit nevyřešené, zapadlé v hromadě naléhavějších věcí. U produktu se upozornění neztratí, ani když by se náhodou měnilo, kdo se o něj stará. Naproti tomu interní emaily jsou jednou z nejméně oblíbených komunikací a nejčastěji opomenutou zprávu. Je proto dobré se jim vyhýbat a raději používat právě upozornění, diskuze nebo poznámky u záznamů.