AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Vytvoření nového ceníku
Tvořit ceník položku po položce je velmi pracné. A spravovat ceníky v excelu také.
Základem pro obchodní ceník jsou v podstatě vždy vstupní ceny. V praxi ale neméně často za vstup slouží jiný ceník - např. ceník, který máte pro jiný stát. Přímé zadávání prodejní ceny je ale často důležité u akčních ceníků nebo výprodejů, Všechny možnosti AyMINE podporuje.
Založení nového ceníku
Abyste mohli ceníky používat, musíte mít aktivní modul obchodu. Základní pracovní plocha modulu obsahuje ceníky v nabídce i na pracovní ploše. Zde vyberte nový ceník.
Jinou možností je vybrat existující ceník a ten duplikovat - možnost máte v detailu ceníku.
Nahrání produktů a cen
Ceník může vycházet z:
- Nákupních cen od produktů (Ty mohou být zadané z nákupu nebo - pokud evidujete konkrétní prodávané výrobky, tak i kalkulované z cen jednotlivých kusů.)
- Z ceníku nahraného např. v XLS, CSV formátu od dodavatele, příp. stažený přes API z jeho nabídky. (Použití importu bude pravděpodobně vyžadovat samostatnou implementaci, kterou k systému poskytujeme)
- Z jiného ceníku v systému (např. v jiné měně)
- Z jiného vašeho systému AyMINE může stahovat ceny pro obchodní oddělení např. z vašeho ERP. (Implementované je rozhraní např. na IS Abra)
- Zadané ručně
Volbu vyberete v detailu ceníku, kde také můžete nahrát vstupní soubor nebo vybrat jiný ceník. Podle vstupního ceníku se založí položky do vytvářeného ceníku. Současně mohou být založeny i produkty v katalogu produktů příp. i kategorie. Z jednoho ceníku od dodavatele tak můžete kompletně vyplnit databázi zboží a připravit ji pro obchod i web.
Marže nebo sleva u ceníkové položky
Marže - tedy přirážka i sleva ze základu sdílejí stejné pole v položce ceníku. Není to omyl ani náhoda.
Pokud jsou výchozí ceny vaše vstupní ceny, zadejte marži, tedy procentuální přirážku.
Příklad: Zadejte marži 20% a každé prodávané zboží budete prodávat o 20% dráž, než jste ho nakoupili.
Sleva - Slevu zadejte zápornou marží. Pokud zadáte např -15% slevu na všechno zboží, bude vypočítaná cena v ceníku o 15% nižší, než byla cena, ze které se počitala.
Tip: Vytvořte snadno akční ceník (1 - 3 minuty)
- Zkopírujte ceník, ke kterému zakládáte akční ceník,
- Novému ceníku nastavte, že cenu odvozuje od původního ceníku
- Vyberte produkty, u kterých chcete nabídnout akci; otočte v seznamu výběr a dostanete všechny ostatní. Ty smažte
- Vyberte znovu všechny produktu a hromadně nastavte slevu, např. -20%
- Nechte ceník přepočítat ... a máte hotovo.
Hodí se vědět
Ceníky se mohou skládat podle priorit. Založte základní ceník s nejnižší prioritou a vytvářejte akční ceníky s prioritou vysokou. Při oceňování se použijí akční ceníky (mají vysokou prioritu) a teprve pokud se v nich zboží nenajde, použije se základní cena.
Přepočty a DPH
Standardně se všechny výpočty ceny provádějí s hodnotami bez DPH. DPH se dopočítává až úplně nakonec. Pokud se např. změní některému zboží sazba, změňte ji v ceníku, nechte položky přepočítat a cena se aktualizuje.
Ceníky pro neplátce DPH
Pokud jste neplátce DPH, používejte všude u produktů volbu bez DPH nebo 0% DPH. Koncové ceny pak budou stejné, jako vypočítané. Nezapomeňte, že tak musíte ceny zadat i na straně nákupu.
Ceníky pro dodávky do zahraničí s přenesenou DPH
Když dodáváte na Slovensko nebo jiné Evropské země. je třeba použít ceník bez DPH. I když máte do zahraničí stejné ceny, jako na českém trhu, je nutné založit ceník pro zahraničí, provázat ho s českým a změnit v něm, že produkty jsou bez DPH. To uděláte snadno pro všechny řádky ceníku hromadnou úpravou.