Předmět kontraktu

Moduly

Řízení úkolů, projektů a kvality
Kontakty, adresáře, smlouvy
Správa a automatizace webu
Modul Personalistika
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa financí
Metriky a měření

Technické moduly

Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect

Systémové moduly

Framework – systémový základ
Správa systému

Ozvěte, co vás zajímá

Chcete se rovnou zeptat?

Volejte na tel. +420 605 203 938

nebo využijte další kontakty

Předmět kontraktu

Každý kontrakt (smlouvu) můžete přiřadit k záznamům, kterých se kontrakt zejména týká.

Kontrakty mohou být přiřazeny k

Když budete mít konrakty přiřazené k záznamům, můžete snadno filtrovat a kontrolovat, zda jsou např. všechny smlouvy ke spravované nemovitosti v pořádku.

Předmět smlouvy a práva

Předmět smlouvy neurčuje práva přístupu ke smlouvě. Pokud potřebujete spravovat práva k různým smlouvám samostatně, je třeba mít smlouvy v samostaných skupinách.

Příklad: správa smluv bytového fondu

Pokud máte ve správě několik domů, je vhodné mít nájemní smlouvy k jednodu domu v jedné oblasti:

  • Založte si oblast pro každý dům
  • Nastavte práva ka každé skupině samostatně - můžete využít stejnou skupinu uživatelů pro více oblastí; např. jednu skupinu čtenářů a samostatné skupiny pro správe smluv

Nezapomeňte na GDPR

Nájemní smlouvy podléhají ochraně podle GDPR pravidel. Smlouvy proto musíte skladovat tak, aby s k nim dostalo co nejméně lidí. Je proto potřeba i jejich rozdělení tak, aby se ke každé skupině smluv dostali skutečně jenom pracovníci, kteří s nimi pracovat mají.

Historické smlouvy budete uchovávat i po ukončení nájmu (5-10 let). Tyto smlouvy by měly být oddělené od aktivních smluv, aby byly přístupné pouze v případě, že jsou skutečně potřeba a to lidem, kteří to potřebují - např. pro finanční kontrolu.
Historické smlouvy byste měli po vypořádání všech záležitostí souvisejících se smlouvou přesunout do archivu. Ten může být společný pro všechny spravované objekty, protože k němu bude velmi omezený přístup.