AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Analýza selhání pro jednotlivou vlastnost součástky či procesu
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Systémový dotaz na stav objednávky
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Stanovení ceny za dopravu
Ceníky mají řadu možností, jak stanovit cenu za dopravu. Stránka popisuje, jak probíhá jejich zpracování
- Nastavení dopravy přímo v ceníku
- Nastavení dopravy u položky (produktu) v ceníku
- Způsob výpočtu
- T2: Vyhledej cenu dopravy podle položek
- T3: Odstraň z objednávky položku dopravy, pokud existuje
Nastavení dopravy přímo v ceníku

Každý ceník má nastaveno, jak se promítá do stanovení ceny za dopravu.
(Položky v seznamu jsou podle priorit):
- Všechna doprava zdarma. Pokud má zákazník aktivní ceník s touto volbou, bude mít veškerou dopravu zdarma bez ohledu na to, zda se v rámci objednávky vysktuje položka z ceníku nebo ne. (Logika je taková, že můžete dát zákazníkovi ceník s nastavením dopravy zdarma bez jakýchkoli položek)
- Ceník neurčuje dopravu. Ceník je přeskočen a nebere se v potaz
- Cena je určena jiným postupem (např. pomocí aplikace plánující dopravu - Tasha aj.). Pokud je tento ceník mezi aktivními, AyMINE se cenou dopravy nic nedělá. Je možné např. ručně vložit řádek dopravy.
- Nejvyšší cena u položky Cena se počítá podle položek - vezme se maximální cena u některé položky
- Součet cen položek Cena se počítá jako součet cen ze všech položek dopravy
Limit dopravy zdarma
Kromě toho ceník může stanovit limit, od kterého má zákazník dopravu zdarma.
Pokud má zákazník limit pro dopravu zdarma u více ceníků a v různé výši, použije se nejnižší limit.
Nastavení dopravy u položky (produktu) v ceníku

U každé položky ceníku je možné nastavit dopravu způsoby:
- Cena za dopravu položky
- Doprava položky je zdarma
- Cena není stanovena nijak - typicky v cenících, která mají volbu Ceník neurčuje dopravu.
Způsob výpočtu
Schéma procesu na obrázku popisuje, jak se doprava počítá (klikněte na obrázek pro zobrazení většího detailu).
Poznámky k jednotlivým krokům
T1: Vyber metodu výpočtu dopravy
Do výpočtu jsou zahrnuty všechny ceníky, které jsou aktivní pro zákazníka. Je tedy možné např.:
- Ceníkem bez položek nastavit zákazníkovi limit pro dopravu zdarma. Díky tomu mohou klienti sdílet ceník s položkami, ale jiný ceník určuje dopravu zdarma.
- Samostatným ceníkem pro konkrétního zákazníka výpočet ceny zcela blokovat.
T2: Vyhledej cenu dopravy podle položek
V rámci volby, který ceník se při určení ceny dopravy použije, platí pravidlo
- Pokud je zboží v objednávce oceněno pomocí ceníku, který určuje dopravu, tak se použije tento ceník
- Pokud je zboží oceněno ceníkem bez dopravy (typicky akční ceník), vyhledá se v seznamu všech platných ceníků první podle jejich priorit.
Použití:
- Základnímu nebo zákaznickému ceníku nebo nastavte ceny dopravy za zboží
- Akční ceníky nastavte, že neurčují cenu dopravy - díky tomu mohou být akční ceníky jednodušší a dopravě se nevěnují.
- Pokud akční ceník dává dopravu zdarma, nastavte ceníku volbu 4. Nejvyšší cena u položky nebo 5. Součet cen položek a danému zboží dopravu zdarma.
T3: Odstraň z objednávky položku dopravy, pokud existuje
Pokud výpočet vyhodnotí, že je cena zdarma, zruší položku dopravy bez ohledu na to, zda byla zadána ručně nebo automaticky.
Pokud chcete zadávat dopravu ručně, je nutné, aby zákazník měl ceník s volbou 3. Cena je určena jiným postupem.