AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Kritéria kvality
Kritéria kvality umožňují evidovat kvalitativní kritéria v rámci celého životního cyklu výrobu / vzorku, požadavky předmětů i vlastnosti prostor
- Význam a smysl kvalitativních parametrů
- Kvalitativní vlastnosti přístrojů, nástrojů a strojů
- Kvalitativní kritéria na prostory
- Používání parametrů
- Praktické využití
- Specifické použití atributů
- Sledování doby platnosti
- Možnost vlastních kritérií
- Ptáte se
Význam a smysl kvalitativních parametrů
Kvalitativní parametry jsou klíčové pro výběr vhodného zařízení pro výrobu, nebo prostor pro uložení tak, aby prostory splňovaly podmínky, které předmět vyžaduje:
Příklady kvalitativních kritérií uvádí další oddíly.
Kvalitativní vlastnosti přístrojů, nástrojů a strojů
- Přesnost měření
- Výrobní přesnost
- Rychlost práce – např. rychlost měření produktivita za minutu apod.
Kvalitativní kritéria na prostory
Kvalitativní kritéria prostor jsou jednak vlastnosti prostor samotných, jednak požadavky ze strany produktů a konkrétních předmětů
- Požadavek, aby výrobek by uchováván v chladu – např. 0 – 5°C (typicky potraviny, ale např. i zkušební vzorky v medicíně)
- Požadavek na umístění v interiéru (stavební materiály, které nesmí být na vlhku)
- Požadavek na maximální vlhkost (elektronika)
Používání parametrů
Parametry systém umožňuje evidovat
- U všech prostor (sklady, místnosti, skříně apod.) umožňuje definovat, jaké podmínky jsou v nich zajištěny.
- U produktů (výrobky, vzorky, díly, součásti) se definují podmínky, které musí být zajištěny při jejich skladování
- U konkrétních předmětů (např. konkrétní vzorek) je možné podmínky definovat také. Zde má popis smysl, pokud jde o jedinečný předmět, ke kterému není popis formou produktu, nebo by nedával smysl.
Praktické využití
Kromě dokumentace jsou parametry používány pro vyhledání vhodného úložiště pro nový výrobek a kontrolu, zda jsou výroby uchovávány v souladu s pravidly.
Příklady použití:
- Plánování zásilky umožní kontrolovat, jaké jsou souhrnné podmínky všech společně zasílaných výrobků. Expedice tak může např. zjistit nutnost zajistit klimatizovanou dopravu, protože v zásilce je výrobek, který specifické podmínky vyžaduje.
- Zařazení nových produktů do skladu umožňuje kontrolu, zda nebudou výrobky skladovány v rozporu se svými podmínkami
Specifické použití atributů
- Atributy umožňují i evidenci třídy kvality produktu. Např. u konkrétního produktu je možné uložit příznak, že je určen pro provoz ve vysokých teplotách. V rámci výrobku je pak možné kontrolovat, zda všechny jeho součásti splňují toto kritérium.
Sledování doby platnosti
Ke každému kritériu u výrobku i prostoru je možné evidovat datum, do kdy je hodnota platná. Do data platnosti by mělo proběhnout přeměření resp. kontrola, zda jsou kvalitativní podmínky stále splněny. Pro všechna zařízení, přístroje i prostory je možné si zobrazit, jaké podmínky jsou u nich nastaveny spolu s termínem požadované kontroly.
Možnost vlastních kritérií
Systém definuje základní skupiny kritérií, ale současně umožňuje definovat si vlastní kritéria. Pomocí uživatelského číselníku může administrátor doplnit názvy dalších sledovaných kritérií.
Ptáte se
Jak uchovávat informaci, že konkrétní zařízení bylo proměřeno a splňuje kritéria kvality.
Pokud je kontrola zajišťována externě nebo interní zkušebnou, informace je doložena protokolem z měření – nejčastěji jde o soubor (PDF), který by měl být uložen mezi soubory u zařízení (aktiva), kterého se týká.
Nemusí nutně vznikat dokument – může vzniknout interní protokol a záznam o kontrole. Konkrétně k aktivu je vytvořen úkol podle metodiky, který obsahuje kontrolní list provedených kontrol. Pracovník, který kontroly má na starost, dostane úkol, v rámci kterého potvrdí provedené kontroly. Podrobnost dokumentace provedené kontroly je popsána vzorovým úkolem metodiky (viz ISO 9001, oblast metrologie).