AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Tlačítka pro aktivaci události
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Skupiny kontaktů
Skupiny kontaktů slouží k jejich rozdělení podle různých kritérií. V rámci CRM slouží k profilaci zákaznických skupin, stanovení podmínek poskytování služeb, obchodní i marketingovou komunikaci
K čemu slouží skupiny
Konkrétní určení skupin záleží na vás, ale systém přímo využívá rozdělení kontaktů do skupin, aby podporovat některé činnosti
- Skupinami lze rozlišit zákazníky zaměření
- Skupinám je možné přiřadit ceníky a tak odlišit např. VIP zákazníky
- Skupiny umožňují rozlišit zájmy lidí a podle toho směrovat komunikaci. Skupiny slouží k nastavení preferencí nebo souhlasů adresátů hromadných zpráv
Ceníky pro zákazníky
Pro každou skupinu zákazníků je možné stanovit definovat vlastní ceníky. Zákazníci tak mohou mít ceny nastavené individuálně nebo podle různých obchodních kritérií.
V detailu zákaznické skupiny můžete vybrat ceníky, které jsou uplatňovány pro objednávky od všech zákazníků ve skupině.
Pokud je zákazník ve více skupinách a každá stanovuje vlastní ceníky, jsou v rámci objednávky použity podle jejich priorit.
SLA podmínky pro zákaznické skupiny
Každé zákaznické skupině je možné přiřadit SLA kontrakt. SLA kontrakt je automaticky přiřazen každému novému hlášenému problému. SLA je u problému možné změnit – typicky, když se sníží jeho závažnost. U zákaznické skupiny se proto vždy definuje výchozí úroveň SLA podmínek, které platí do doby, než je závažnost problému vyhodnocena.
Řízení odpovědností za péči o zákazníka
Pro každou procesní oblast je pro skupinu zákazníků možné samostatně stanovit, kdo za ni odpovídá a do které oblasti zpracování patří.
Pokud jsou údaje vyplněny, tak každá zpráva, která přijde od zákazníka z určité skupiny, je přidělena podle nastaveného pracovníka ke zpracování. Spolu s pracovníkem může být vyplněna i skupina uživatelů. Tím je možné dále omezit, kdo má ke komunikaci přístup.
Oblast pro helpdesk
Nastavení pro helpdesk je příkladem nastavení jedné procesní skupiny
Oblast, kde jsou zpracovávány helpdesk tickety umožňuje zpracovávat problémy od jednotlivých skupin zákazníků samostatně. Pokud není oblast vyplněna, je ticket založen v oblasti definované nastavením modulu – viz administrace modulu tsk.
Hodí se vědět
Zákaznická skupina není adresář
Systém umožňuje členit kontakty do více adresářů. Adresáře definují i přístupová práva, takže umožňují omezit, kdo které kontakty vidí.
Naproti tomu zákaznické skupiny jsou součástí jednoho adresáře, ale mohou obsahovat kontakty z více adresářů. Pracovník, který má právo přístupu k zákaznické skupině, ale nemá přístup ke kontaktům z jiného adresáře, tento přístup jejich zařazením do skupiny nezíská.
Jak chránit komunikaci se zákazníkem
Komunikace se zákazníkem je obecně viditelná pracovníkům, kteří mají právo informace o zákazníkovi vidět. Jsou ale možnosti, jak komunikaci chránit:
- Rozdělením zákazníků do adresářů a nastavením přístupů k adresářům zajistíte, aby každý vidět jenom ty uložené kontakty, které má. Pokud někdo nemá přístupová práva adresáři, vůbec se o kontaktu nedozví. Pozor ale, aby pracovníci odpovědní za konkrétní procesy měli přístup, který potřebují
- Zařazením určité komunikace do oblasti zajistíte, že zprávy vidí pouze pracovníci s přístupem k dané oblasti. Toto rozlišení je důležité např. u projektů. Pokud máte uložený kontakt na pracovníka, který vám posílá zprávy týkající se projektu, tak zařazením zpráv do projektu zajistíte, že je vidí pouze ti, kdo mají přístup do projektu.
- Označením zprávy za privátní zajistíte, že ji vidí pouze adresát. Ostatní ale mohou vidět, že taková zpráva přišla.
Veřejné skupiny
Skupinu je možné zveřejnit. Když dáte skupině veřejné jméno a příp. popis, adresáti se mohou ze skupiny sami odhlásit a tak zrušit svůj souhlas. Naplníte tak GDPR povinnost a navíc budete mít doklad o tom, kdy a jak lidé svůj kontakt vyjádřili. Více o zveřejněných skupinách a GDPR souhlasu se zprávami zde.
K seznamu kontaktů
V seznamu kontaktů zařazených do skupiny můžete zobrazit, kdy a jak se kontakt do skupiny dostal - zda se sám přihlásil přes web, nebo kým byl zařazen. Sloupečky s informacemi o zařazení do skupiny jsou barevně odlišeny pro lepší přehlednost.