AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Formátované texty v aplikaci
Aplikace podporuje dva styly formátování dokumentu a v některých případech dává na výběr, vo zvolit.
V aplikaci je možné u mnoha záznamů ukládat formátované texty. Práce s nimi je pohodlnější a většinou i bezpečnější, než ukládání informací do vložených souborů,
V kostce: Markdown nebo HTML?
Pokud nepotřebujete styly a barvy písma, je Markdown vhodnější. Pokud se ale bez barviček neobejdete, nezbude, než zvolit HTML.
Je na výběr
Aplikace většinou na výběr nedává - jednoduše proto, že různé formáty by vytvořily zmatek, který by převážil nad výhodami. Standardně je všude používán Markdown, i když s řadou rozšíření.
Aktuálně je HTML formát používán standardně pouze pro emaily. Důvodem pro to je, že HTML je v emailu standard a formátovat příchozí email do odpovědi prvky HTML vyžaduje.
Volitelně je možné HTML využít i pro psaní informací. Další objekty s HTML mohou definovat moduly.
Formáty textů
Texty je možné ukládat ve formátu Markdown nebo HTML. Standardně je používán formát Markdown, protože má mnoho výhod.
Markdown a jeho vlastnosti
Markdown je standardní formát, jeho struktura je jednodušší a neobsahuje tzv. párové značky. Díky tomu nehrozí, že se rozpadne jeho struktura, jak se to snadno stane u HTML, když do něj zabloudí např. nějaké <div>
navíc. I když se to nezdá, tak např. pro automatické překlady jde o výhodu zcela zásadní
Není všechno čisté
Markdown ve své čisté podobě bohužel neumožňuje např. vložení obrázků nebo tabulky. Aplikace proto využívá rozšířenou syntaxi, která tyto reálně nezbytné možnosti doplňuje.
HTML a proč má někdy návrh
Pokud potřebujete detailnější formátování nebo uložit vstup z internetu, bude "tzv. ruční formátování" vhodnější.
Ručně formátovaný text je uložen ve formátu HTML, používá jiný editor, který dává další možnosti:
- Zarovnávat text
- Lépe pracovat s tabulkami a bloky
- Používat barvy písem
- Používat fonty
Rizika a nevýhody HTML
HTML má nevýhody, kvůli kterým standardně není používán. Je dobré na ně pamatovat:
Barvy písma
Barvy písma jsou fajn, ale jenom do té doby, dokud si text zobrazují všichni za stejných podmínek. Nezapomeňte ale, že polovina lidí používá světlé pozadí a polovina tmavé. Když nějakému textu dáte červenou nebo jasně modrou barvu, tak je v pořádku. Ale když vnutíte např. černou nebo naopak světle šedou resp. jakoukoli barvu na okraji jasných a tmavých, polovina čtenářů s tím bude mít problém.
Poznámka: Důvod nepoužívání barev je zcela zásadní pro jejich nepoužívání např. v požadavcích. Hrozí velké riziko, že si řešitel nemusí části textu všimnout. Proto aplikace používání barev v požadavcích nepodporuje.
Styl písma (font)
Styly písma (fonty) pomáhají zvýraznit některé pasáže, ale stejně jako u barev platí, že co vidíte vy, nemusí vidět čtenář. Např. maily fonty nepoužívají, resp. většina prohlížečů je standardně nepoužívá. Styly v emailu by se proto neměly používat vůbec.
Styly se nepřenesou ani do generovaných PDF dokumentů; generátor má vlastní sady písem. Proto zvýraznění, které máte na obrazovce, bude v dokumentu vypadat jinak.
Styly nemusí mít ani čtenář, který informaci dostane - jeho prohlížeč písma nemusí stahovat; např. na mobilních telefonech je to časté.