Pravidla pro externí zprávy

Moduly

Řízení úkolů, projektů a kvality
Kontakty, adresáře, smlouvy
Správa a automatizace webu
Modul Personalistika
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa financí
Metriky a měření

Technické moduly

Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect

Systémové moduly

Framework – systémový základ
Správa systému

Ozvěte, co vás zajímá

Chcete se rovnou zeptat?

Volejte na tel. +420 605 203 938

nebo využijte další kontakty

Pravidla pro externí zprávy

Portálu může administrátor přiřadit pravidla pro třídění mailů, pravidla pro automatické odpovědi a nastavení vlastností odchozích emailů.

(Hlavní lišta / Administrace / Nastavení systému / SYS konektory / tlačítko pravidla)

Typy pravidel

Pravidla pro příchozí zprávy

Pravidla pro odchozí zprávy

Použití pravidel

Portálu jsou přiřazena pravidla. Pravidlo může být používáno více portály.

U portálu mají pravidla nastaveno (drag & drop) pořadí v jakém se vyhodnocují.

Pokud je splněno pravidlo typu „zastavit pravidla", pravidla která jsou další v pořadí se už nevyhodnocují.

Nastavujeme:

  • Klíčová slova, nebo regulární výraz
  • "Nebo", nebo "a" mezi podmínky pro odesílatele, příjemce, předmět a tělo zprávy
  • Rozlišování velkých a malých písmen

Vyhodnocované podmínky

Čárky oddělují klíčová slova (ve smyslu „nebo").

Pravidla pro třídění nových zpráv

Pravidla mají nastaveno pořadí v jakém se vyhodnocují.

Podmínky pravidla

Kromě podmínek stejných s podmínkami u spamových filtrů (výše) můžeme nastavit:

  • emailový kontakt je uložený v daném adresáři nebo patří do skupiny
  • pokud je pravidlo spněno, následující pravidla se již neuplatňují („zastavit pravidla")

Co pravidlo může vykonat

Např.:

  • nastaví typ, zprávy, uloží do oblasti či projektu
  • přidělí odpovědnou osobu (pokud má zpráva typ „Nepřečtená“, uvidí ji na pracovním stole)
  • přidělí odpovědnou roli (pracovníkovi s odpovědnou rolí se zpráva nebude připomínat tím, že ji uvidí na pracovním stole, ale může s ní pracovat)
  • zašle upozornění zodpovědné osobě

Pravidla pro zasílání automatických odpovědí a pro přidávání patiček

Můžeme mít různé automatické odpovědi pro různé typy zpráv.

Můžeme mít pravidlo, které naopak automaticku zprávu zakáže.

Šablony mailů a patičky jsou uloženy v oblastech, ale lze použít šablonu z libovolné oblasti.

V šabloně pro automatickou zprávu musíme nastavit bránu, ze které automatická odpověď odchází.