AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
Uživatel systému
Reprezenatce uživatele systému – současného, minulého i budoucího.
Reálně je objekt uživivatele popisem systémový účet.
Poznámka: Systémový účet vždy patří k jednomu klientovi systému. Není možné, aby jeden systémový účet byl využíván v rámci více klientských přístupů.
Pokud vaše společnost spolupracuje s pracovníkem, který má vlastní účet (např. volný účet), není možné, aby byl tento účet využíván pro přístup do prostředí společnosti, a je nutné, aby byl uživateli zřízen jeho vlastní účet.
Stavy uživatelů
Uživatelský účet může být několika stavech:
- Aktivní Uživatel, který má možnost se do systému přihlásit a pracovat
- Pozvaný Uživateli byla zaslána pozvánka, aby si v sytému vytvořil účet, ale ten si jej dosud nevytvořil (nevyužil pozvánku). Pozor, pozvánka platí max. 48h. Pokud byl uživatel pozván před více než 2 dny, zůstává pozvaným, ale bez opakovaného zaslání pozvánky nemůže svůj účet aktivovat.
- Blokovaný je účet uživatele, pokud jej zablokoval administrátor nebo se uživatel opakovaně neúspěšně přihlašoval. Uživatel nemá možnost si samostatně odblokovat účet a musí požádat administrátora. Odblokování je možné v rámci detailu uživatele, nebo i hromadně v přehledu uživatelů. Blokovaní jsou standardně uživatelé, pokud jejich účty byly založeny bez zaslání pozvánky.
Zablokování uživatele neodstraňuje žádné jeho osobní a soukromé informace ze systému a po odblokování se účet vrátí do stejného stavu, jako před zablokováním
- Odstraněný Účet uživatele, který ukončil činnost. K účtu není možné se přihlásit.
Odstraněním účtu jsou ze systému odstraněny všechny osobní informace uživatele (např. osobní poznámky u objektů), uživatelské nastavení a další osobní data. Účet ale není anonymizován a nadále je možné identifikovat, které činnosti uživatel vykonal.
Odstraněný účet je možné obnovit, ale není možné obnovit odstraněné osobní informace.
- Zapomenutý Účet byl anonymizován a byly odstraněny osobní údaje v souladu s GDPR
Nastavení práv uživatele
Systémová práva
AyMINE nepřiřazuje nikdy systémová oprávnění přímo uživateli. Oprávnění se vždy vztahují k roli nebo skupině osob. Uživateli proto nastavujete systémová práva výhradně jeho zařazení do skupiny nebo přidělením role.
Práva vyplývající ze vztahu k objektu
Uživatel může získat práva na základě své role k určitému objektu (např. právo vedoucího porady ukončit poradu). Tato práva nejsou spravována administrací, ale vznikají na základě práce v systému.
Automatická správa a možnost ručního spuštění
Systémová práva se pracovníkovi mohou nastavovat automaticky na základě správy personalisty – Nastavují automaticky po změně smlouvy nebo stavu pracovníka (např. po zrušení jeho poslední pracovní smlouvy). Více o správě viz dokumentace k pracovníkovi.