AyMINE – Technická dok. (anglicky)
Moduly
Řízení úkolů, projektů a kvality
Řízení úkolů, projektů a kvality
Administrace modulu Řízení úkolů
Systémová práva modulu správy úkolů
Analýza selhání pro jednotlivou vlastnost součástky či procesu
Grafy pro dokumentaci problémů a tiketů
Kvalifikace, schopnost / dovednost
Kvalifikace uživatele, pracovníka nebo kontaktu
Právo spravovat kvalifikace uživatelů
Úrovně kompetencí a kvalifikací
Metodika a systém řízení kvality
Co tvoří metodiku / SMJ objectsSVG
Adminitrace oblastí, projektů, kalendářů
Správa jedinečných identifikátorů
Šablony pro jedinečné identifikátory
Problémy, tickety a jejich řízení
Generování odpovědi zákaznického centra
Objekty, kterých se problém týká
Problémy, incidenty, helpdesk tikety
Řízení incidentů, neshod v kvalitě
Grafy pro dokumentaci vývoje zpracování úkolů a problémů
Tým projektu nebo tým k pracovnímu postupu
Vrátit plán projektu podle baseline
Tlačítka pro aktivaci události
Vzorové úkoly a metodiky oblasti
Vzorový úkol – Pracovní postup
Objekty vztahující se ke vzorovému úkolu
Proč nejdou některé údaje smazat
Souhlas vedoucího s výkazem práce
Vliv úkolu na právo měnit připojené objekty
Kontakty, adresáře, smlouvy
Systémová práva a nastavení modulu CRM
Ochrana osobních a obchodních údajů
Posílejte hromadné zprávy v souladu s GDPR
Jak korektně zapomenout údaje o osobě
Odhlášení a nastavení preferencí
pro hromadnou poštu
Přehled objednávek pro zákaznické skupiny
Správa a automatizace webu
Nastavení základních web služeb
Uložit přístup k webové stránce
Odpovídací formulář – nastavení
Uživatelská dokumentace AyMINE
Modul Personalistika
Bezpečnost modulu personalistiky
Personalistika – uživatelská oprávnění
Synchronizace pracovníků a uživatelů systému
Správa údajů o oddělní / divizi
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa modulu Majetek & Obchod
O kritériích kvality u produktů
Přepočítat nabídku a objednávku
Přístupová práva k nabídkám a cenám
Přijatá objednávka na zboží nebo služby
Vlastnost produktu nebo výrobku
Správa financí
Metriky a měření
Souhrny práce z generovaných dat
Technické moduly
Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Databázový link do databáze Enterprise Architect
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect
Systémové moduly
Framework – systémový základ
Nastavte si, jak váš systém vypadá a funguje
Soukromé poznámky a značky k záznamům
Správa systému
Kopírování a přesouvání souborů mezi objekty
Nastavení brán pro externí zprávy
Nastavení IMAP brány pro emailovou komunikaci
Nastavení brány pro internetové volání
Zabezpečení příspěvků a interních diskuzí
Skupiny, týmy a pracovní pozice (role)
Vožení podřazené skupiny / role
Propojení uživatelů s VOIP ústřednou
Automatické potvrzení příchozí zprávy
Pravidla pro automatickou odpověď
Pravidla pro odesílanou zprávu
FMEA – pravděpodobnost odhalení
Pravděpodobnost odhalení poruchy, pokud porucha nastala.
Definice je odlišná pro jednotlivé typy FMEA analýzy. Proto je třeba zadat typ analytického procesu (pro jednotlivé selhání nebo pro vlastnost).
Níže uvedený přehled vychází z normy pro automobilový průmysl. Před použitím zkontrolujte, zda je to relevantní pro váš případ!
DFMEA
Úroveň 1: Je známo, že návrh nemůže selhat
Úroveň 2: Ověří vyzkoušené postupy, kontrola stárnutím
Úroveň 3: Ověří vyzkoušené postupy, test na selhání
Úroveň 4: Ověří vyzkoušené postupy, test průchodem funkcí
Úroveň 5: Ověří vyzkoušené postupy v pozdní části vývoje, kontrola stárnutím
Úroveň 6: Ověří vyzkoušené postupy v pozdní části vývoje, test na selhání,
Úroveň 7: Ověří vyzkoušené postupy v pozdní části vývoje, nízká, test průchodem funkcí
Úroveň 8: Použijí se nové testovací postupy, které nejsou ověřeny
Úroveň 9: Známé testy nejsou navrženy přímo na ověření možných chyb
Úroveň 10: Testovací postupy nebyly dosud vyvinuty
PFMEA
Úroveň 1: Selhání fakticky nemožné nebo není možné, aby nebylo zjištěno
Úroveň 2: Prověřené spolehlivé metody detekce; strojové kontroly zabrání vzniku vadného výrobku
Úroveň 3: Prověřené metody detekce; vadné výrobky jsou automaticky detekovány
Úroveň 4: Prověřené metody detekce; spolehlivé kontroly odhalí problém během výroby a vadný vyřadí
Úroveň 5: Ověřené kontroly; polo-automatická detekce, která varuje obsluhu
Úroveň 6: Ověřené kontroly; ruční kontrola výrobků nebo vzorků odhalí závady
Úroveň 7: Neověřené kontroly; polo-automatická detekce, která varuje obsluhu
Úroveň 8: Neověřené kontroly závislé na ruční kontrole výrobků nebo vzorků odhalí závady
Úroveň 9: Je nepravděpodobné, že kontroly odhalí problém, není snadné problém odhalit kontrolami vzorků
Úroveň 10: Je nepravděpodobné, že kontroly odhalí problém nebo jej odhalit nelze
FMEA-MSR
Úroveň 1: Vždycky bude detekováno - výrazně více než v 99,9%; na selhání systém reaguje
Úroveň 2: Detekováno s prav. > 99,9%, systém velmi pravděpodobně selhání identifikuje
Úroveň 3: Automatická detekce odhalí s prav > 99% s malou dobou odezvy, automatická reakce bude s vysokou prav.
Úroveň 4: Detekce je s prav. > 97% se střední odchylkou odezvy, většinou systém na selhání bude reagovat
Úroveň 5: Detekce s prav 90 - 97%, s průměrnou variabilitou odezvy, většinou na selhání systém automaticky zareaguje
Úroveň 6: Selhání zjistí uživatel nebo systém v prav. > 90% a pravděpodobně bude schopen reagovat
Úroveň 7: Malá pravděpodobnost, že uživatel pozná a bude reagovat, Diagnostika odhalí problém s prav. > 60%
Úroveň 8: Jen zřídkakdy je možné problém odhalit, diagnostika selhání odhalí s prav. < 60%; uživatel nemusí vždy reagovat
Úroveň 9: Téměř nikdy nebude selhání zjištěno; na reakci systému nebo uživatele nelze spoléhat
Úroveň 10: Nemůže být detekována; během provozu nebude reakce