Problémy, tickety a jejich řízení

Moduly

Řízení úkolů, projektů a kvality
Kontakty, adresáře, smlouvy
Správa a automatizace webu
Modul Personalistika
Produkty, aktiva, nákup a prodej
Správa financí
Metriky a měření

Technické moduly

Modul Sabre
Konektor mezi AyMINE a Enterprise Architect

Systémové moduly

Framework – systémový základ
Správa systému

Ozvěte, co vás zajímá

Chcete se rovnou zeptat?

Volejte na tel. +420 605 203 938

nebo využijte další kontakty

Problémy, tickety a jejich řízení

Problémy reprezentují širokou skupinu potřeb odstranění nedostatků, ať už je součátí výroby, výrobku, služby nebo procesu

Obecným pojmem problém i záznamem tohoto typu se rozumí situace, kdy není všechno, jak má být:

Řízení problémů, neshod a incidentů

Interní systém kvality zjišťuje nedostatky a odchylky od pravidel v pracovních postupech, výstupech nebo záznamech. Tyto problémy je třeba řešit a odstraňovat.

Problematice řízení neshod, odstraňování nedostatků a preventivním opatřením se věnujeme zde.

8D report

8D report je způsob řízení problémů ve výrobě – zde se o něm dozvíte více. AyMINE poskytuje kompletení podoporu pro generování a správu 8D reportů, věnuje se tomu tato stránka.

Zákaznické centrum aneb helpdesk ticket

Často se pro problém řešený zákaznickým centrem používá pojmu ticket, nebo česky tiket. V AyMINE je helpdesk ticket jedním z typů probému.

Problémy tohoto typu řeší zákaznická podpora. Zejména pro potřeby helpdesku slouží i podpora rychlých odpovědí o řešení – více viz informace o generování odpovědí na tikety.

Interní helpdesk

Interní helpdesk se stará, aby pracovníci měli všechno, co potřebují pro efektivní práci bez zdržování.

Podpoře interního helpdesku se věnuje tato kapitola.

Další Související objekty

  • Problémům by měly předcházet preventivní opatření
  • Riziko, že problém nastane se v projektech, zakázkách i běžné správě firmy sleduje v rámci rizik.